Kundtjänst

Vanliga frågor

 

Här har vi samlat de vanligaste frågorna vi får.

Du kan vara lugn, vi hjälper dig att välja rätt. Följ länken nedan så finner du vår produktväljare där vi genom några enkla frågor guidar dig så du får det abonnemang som passar dig bäst.
Jag bor i villa
Jag bor i lägenhet
Givetvis kan du det. Även om du har bindningstid kan vi hjälpa dig och du får då tillgodoräkna dig eventuella kampanjer eftersom du tecknar abonnemang hos oss under kampanjperioden.
Ja absolut kan man besöka oss. Vi är ett 100% lokalt ägt företag och har våra rötter här i Ljungby. I vårt huvuddirektiv står klart och tydligt att vi jobbar kundfokuserat och att våra kunder lätt skall kunna komma i kontakt med oss är en självklarhet. Vi har våra lokaler på Gängesvägen 13 tillsammans med vår ägare Koneo som har funnits i Ljungby sedan år 2000. Där finner du rådgivare och teknisk personal som står till er tjänst.
Självklart. Via vår installationsgaranti är det ett av våra kundlöften att er anslutning skall fungera, innan vi börjar debitera er. Om ni behöver utökad hjälp så har vi vår installationshjälp som innebär att vi ser till att era enheter också fungerar mot internet.
Ja via vår samarbetspartner Telavox kan vi erbjuda IP telefoni till er.
Nej det gör vi inte. Det är endast Ljungby Energi som levererar TV kanaler via fibernätet, ingen annan. Avtal gällande TV kan endast tecknas via Ljungby Energi.
Nej tyvärr ingår inte router i våra abonnemang.
Oavsett om du har fiber idag från en annan leverantör eller om du vill skaffa fiber så börjar du med att fylla i vårt beställningsformulär.
Länk: Beställ fiber

Kontakta oss

Kontakta oss

Felanmälan

Felanmälan

Driftinformation

Driftinformation